Skoncentrowany mikromolekularny dodatek ropopochodny, działający na podstawie więzi polaryzacyjnej do powierzchni metalu dla silników benzynowych w łodziach i kutrach.
Jedyne unikalne receptury, chronione tajemnicą od 1976 roku, działające na podstawie dyfuzji ciągłej-PfL do powierzchni metalu, testowane ponad 23 lat poprzednimi instytutami doświadzcalnymi oraz uniwersytetami na całym świecie. Wszelkie rezultaty potwierdziły właściwości, deklarowane przes producenta.
Test, przeprowadzony przes firmę Karr V Motortechnik (Hemingen) z silnikiem VW Golf (1500 ccm) potwierdził wzrost mocy silnika o 3,2 Hp. Identyczny test, przeprowadzony przes Uniwersytet v Nantes (Francja) z silnikiem Renault 841 potwierdził wzrost mocy silnika o 4,7%.
Korzyści po zastosowaniu receptury:
regeneruje i zabezpiecza powierzchnię tarcia
zmniejsza zużycie paliwa od 5 do 15 %
zmniejsza zużycie oleju, przedłuża okresy między wymianami
podnosi kompresję i wycisza pracę silnika
ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach
zmniejsza temperaturę oleju w silniku
zabezpiecza przed korozją
zmniejsza poziom hałasu i wibracji silnika
obniża emisję toksycznych składników spalin
chroni środowisko naturalne
Zasady stosowania.
produkt można mieszać z dowolnym rodzajem oleju
stosować najlepiej przy wymianie oleju
zmieszać zawartość butelki z olejem w pomiaru 1:20 i wlać do silnika
uruchomić silnik i zostawić na biegu jałowym min. 2 minuty
produkt musi być w silniku min 5000 km, że by doszło do skutecznej ochrony silnika
w przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju innych firm zalecamy przemycie
silnika /formuła 501/ stosować raz w roku, albo po przebiegu 150 tys. km w jednym roku
produkt można stosować dopiero po okresie docierania